چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
598 ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۹

تنها نشانه عاقل بودن سازمان لیگ و کمیته داوران!

سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی قصد ندارد قبول کند که تیمش به خاطر اشتباهات بازیکنان و اعضای کادر فنی در بازی مقابل نفت، مساوی کسب کرد و حتی اگر شایعه ای در کار نبود، این نفت تهران بود که برنده مسابقه می شد و قهرمانی را مال خود می کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)