سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۵

افزایش تعداد کودکان در مهدهای کودک/ امضاء تفاهمنامه با شهرداری تهران

احمد دلبری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس ، با اشاره به جلسات سازمان بهزیستی استان تهران با شهرداری اظهار داشت: به زودی تفاهم نامه ای با شهرداری تهران در راستای استفاده از ظرفیت های دو نهاد به امضا خواهد رسید. وی هدف از امضای این تفاهم نامه را استفاده بیشتر از پتانسیل دو مجموعه بهزیستی و شهرداری تهران دانست و گفت: ما بنا داریم خدمات بیشتری را به آسیب دیدگان از جمله کودکان کار و خیابانی، زنان آسیب دیده و کارتن خواب و ... ارائه کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)