سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۶

جعفری پور: مدرس خارجی برای کنار گذاشتن من بهانه سنی آورد و اشکم در آمد

سرویس ورزشی بی باک ؛ سایر حوزه های ورزشی: احمد جعفری پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حذفش از لیست دوره کلاس تربیت مدرس اظهار داشت: من 20 سال است که در کلاس های مختلفی تدریس می کنم و تمام دوره های پیشرفته مربیگری را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته ام. حتی از سوی کمیته ملی المپیک سهمیه مدرسی در کشورهای خارجی را دریافت کردم و سال ها در سطوح بالا در رشته تنیس روی میز تدریس کردم. با این وجود شاید مدرس خارجی نظر دیگری درباره ام داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)