دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۲

آوارگی بیماران کلیوی و دیالیزی جوین به دلیل نبود دستگاه دیالیز

مشهد - ایرنا - پایگاه خبری صبح توس 25 آذرماه در گزارشی با عنوان 'آوارگی بیماران کلیوی و دیالیزی جوین به دلیل نبود دستگاه دیالیز/ خیرین سلامت به خط شوند' نوشت: نبود دستگاه دیالیز در بیمارستان جوین موجب شده تا بیماران کلیوی این شهرستان، برای رفت و آمد به شهرستان های همجوار علاوه بر خطر سفر بین شهری، مشکلات بسیاری را متحمل شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)