پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

نخستین واکنش "غلامی" به پرونده بورسیه ها؛ به تدریج جذبشان می کنیم

وزیر علوم در واکنش به تجمع دانشجویان در این وزارت خانه گفت:جذب دانش آموختگان بورسیه به دانشگاه ها به تدریج انجام می گیرد. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم ، منصور غلامی وزیر علوم امروز در مراسمی نسبت به وضعیت دانش آموختگان بورسیه و تجمع آنها در این وزارت خانه واکنش نشان داد . بیشتر بخوانید: ماجرای بورسیه ها چه بود؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)