دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۷

صدور بیش از 18 هزار کارت ملی هوشمند در خوزستان

مدیرکل ثبت احوال خوزستان از صدور بیش از 18 هزار کارت ملی هوشمند در استان خبر داد. بهنام مریدی اظهار کرد: همه دفاتر و واحدهای ثبت احوال در سطح استان جهت صدور کارت ملی هوشمند فعال هستند. وی ادامه داد: همچنان کارت اولی ها، کسانی که برای اولین بار متقاضی صدور کارت ملی هستند، در اولویت این اقدام قرار دارند. مدیرکل ثبت احوال خوزستان افزود: کارت های ملی فعلی نی که در مردم در اختیار دارند، همچنان معتبر هستند و تا پایان سال 95 اعتبار دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط