پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۰۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۹

بازیکنان پرسپولیس شب ها گرسنه سر بر بالین می گذارند!

بازیکن اخراجی پرسپولیس، رازهای پشت پرده باشگاهش را افشا کرده است. به گزارش فرهیختگان آنلاین(FDN.IR)، حمید علی عسگر، کاپیتان سوم پرسپولیس در فصل گذشته، بعد از 8 فصل حضور در این تیم، توسط طاهری از باشگاه اخراج شد. او روز گذشته در نشست خبری راه آهن، که فراتر از یک نشست خبری ساده بود شرکت کرد. او در بخشی از مراسم رو در روی دوربین ورزش و مردم قرار گرفت و گفت: من در لیست آقای برانکو بودم، او بازی مرا قبول داشت اما آقای طاهری من را نمی خواستند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)