پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۷

رئیس اداره انرژی آذربایجان به ایران می آید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، اکیم بادالوف رئیس اداره دولتی ذخائر و انرژی ها تجدیدپذیر جمهوری آذربایجان به زودی برای مذاکره با مقامات همسایه جنوبی کشورش به تهران می آید. بر اساس گزارش پایگاه خبری اِی بی سی آذربایجان، این سفر از سوم تا چهارم آگوست به طول خواهد انجامید. هدف از این سفر بررسی راه های همکاری در خصوص انرژی های جایگرین عنوان شده است. دو کشور آبان ماه سال گذشته یک تفاهم نامه برای همکاری در این خصوص امضاء کرده بودند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط