سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

رزمایش واکنش درشرایط اضطراری و پدافند غیرعامل برگزار شد

شکوری: این رزمایش با هدف ارزیابی و شناسایی نقاط قوت و ضعف، بالا بردن ضریب ایمنی تاسیسات وآمادگی کارکنان در مقابله با شرایط اضطراری و همچنین افزایش همکاری و تعامل با اعضای کارگروه پدافند غیرعامل ، مدیریت بحران،هلال احمر،ایمنی وآتش نشانی ونیروی انتظامی استان برگزار شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)