دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۳

احیای 4 حلقه چاه در راستای افزایش ظرفیت تولید آب شرب در اندیمشک

موسی سواحلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: چهار حلقه چاه آب شرب با راندمان پایین در این شهرستان با اعتبار 390 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب خوزستان احیا شد. وی افزود: بهبود مصرف انرژی، افزایش تولید و کیفیت آب و ایجاد رضایت مندی در بین مشترکان از اهداف احیا و راه اندازی این چاه ها است. رئیس اداره آب و فاضلاب اندیمشک اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید این چاه ها از 265 مترمکعب در ساعت به 440 مترمکعب در ساعت افزایش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)