دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۷

احیای 4 حلقه چاه آب شرب در اندیمشک

رئیس اداره آب و فاضلاب اندیمشک از احیای چهار حلقه چاه در راستای افزایش ظرفیت تولید آب شرب در این شهرستان خبر داد. موسی سواحلی امروز اظهار کرد: چهار حلقه چاه آب شرب با راندمان پایین در این شهرستان با اعتبار 390 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب خوزستان احیا شد. وی افزود: بهبود مصرف انرژی، افزایش تولید و کیفیت آب و ایجاد رضایت مندی در بین مشترکان از اهداف احیا و راه اندازی این چاه ها است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)