چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نامه نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۵

اسرائیل: ایران در مذاکرات امتیازهای زیادی گرفت

وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی روز شنبه با ابراز نگرانی از توافق حاصل شده میان ایران و غرب، گفت که تهران در مذاکرات هسته ای امتیازهای کمی به طرف مقابل داده و در ازای آن امتیازهای زیادی گرفته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)