چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۱

ترخیص 1207 تُن دارو از گمرک تهران

به گزارش بی باک، احمد کارگری با اعلام این خبر گفت: گمرک تهران با ارائه امکانات ویژه جهت ترخیص کالاهای ضروری در 4 ماه نخست به گزارش بی باک،سال جاری 1207 تَن دارو را از این گمرک ترخیص کرده است. مدیرکل گمرک تهران افزود: تعداد اظهارنامه های واردات کالا در این گمرک در 4 ماه نخست سال جاری 13513 فقره بوده که با وزن خالص، حدودا 157 هزار تن کالا ترخیص شده است، همچنین ارزش واردات از این گمرک طی مدت یاد شده بیش از یک میلیارد دلار بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)