دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۹

درمانگاه بهداشتی درمانی شهرداری ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سیدمحمد ناظم رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رسالت و اهداف شهرداری در تأمین سلامت شهروندان و جامعه شهری اظهار داشت: توجه به مسائل و موضوعات بهداشتی و درمانی شهروندان و کارکنان شهرداری در ایجاد شهری همسو با توسعه همسان ضروری است. وی تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان، علیرضا مفرح به عنوان سرپرست این اداره معرفی شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)