چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۰۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بانکداری الکترونیک ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۸

مدیران دولتی مراقب گوشی های هوشمند خود باشند

مدتی است که اخباری مبنی بر منع برخی قشرهای جامعه از جمله مدیران دولتی در استفاده از گوشی های هوشمند منتشر می شود. با این حال هنوز ابعاد این موضوع به درستی بررسی و تبیین نشده است. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نصرالله جهانگرد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا به اهمیت این موضوع اشاره و اظهار کرد: لازم است برای آنکه در کشور به نظم بهتری برسیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)