چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۱

فاز اول صحن حضرت زهرا(س) سال آینده بهره برداری می شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از افتتاح و بهره برداری فاز نخست پروژه صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف در ماه رمضان سال آینده خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، جابر مهدیار امروز(چهارشنبه) در کنفرانس خبری بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف که نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار است، در حال حاضر با 300 میلیون تومان آغاز به کار کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)