سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۰

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: با برنامه های کادر فنی موفق شدیم ...

به گزارش خبرنگار ورزشی ایفنام، پوریا فیاضی پس از پیروزی 3 بر یک برابر استرالیا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. ست اول را خوب شروع کردیم؛ البته اشتباهات تیم حریف هم زیاد بود. وی ادامه داد: با برنامه هایی که داشتیم ماشین توپ زنی استرالیا را متوقف کردیم. تیم متحدی داریم و به نتیجه ای قابل قبول دست پیدا کردیم. تیم ملی والیبال ایران فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین خواهد رفت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط