چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اصفهان آی سی تی نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۲

مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات : جریمه مشترک سیم کارتهای اعتباری بابت ...

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ضوابط جدیدی را برای سیم کارتهای اعتباری که بدون تراکنش در اختیار مشترکان قرار دارند وضع کرد که براساس آن، اپراتور می تواند مشترک را بابت عدم استفاده، جریمه کند. کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با توجه به افزایش تقاضای استفاده از سیم کارتهای اعتباری تلفن همراه و با توجه به اینکه شماره ها جزء منابع کمیاب محسوب می شوند، نحوه ساماندهی استفاده از این سیم کارتها را تصویب کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط