سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۳

56 سال قبل، ایران چقدر کالا از دوبی وارد می کرد؟

56 سال پیش مجله تهران مصور در گزارشی خواندنی واردات بی رویه کالا از شیخ نشین دوبی را به باد انتقاد گرفته و تاکید کرده از اقتصاد ایران جز اسمی باقی نمانده است . زهرا علی اکبری: شیخ نشین کوچک دوبی در دو ماه، پنج میلیون تومان به ایران جنس فروخته ولی یک دینار هم از ایران جنس نخریده است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)