سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۵

مسمومیت 5 دانش آموز مشهدی با قرص های روانگردان

بر اثر استفاده از قرص های روانگردان 5 دانش آموز مشهدی مسموم و روانه بیمارستان شدند. به گزارش عصر ایرانیان، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: یک دانش آموز 12 ساله مقطع دبستان همراه خود چند قرص روانگردان به مدرسه برده بود که بر اثر مصرف این قرصها، خودش و چهار همکلاسی اش مسموم و روانه بیمارستان شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)