چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۲

روایت فائزه هاشمی از اولین ملاقات با مهدی در اوین

فاطمه همچنین ادامه می دهد: مهدی ناراحتی کبدی دارد و دکتر هم گفته بود شرایط زندان برایش مناسب نیست. ما خواستیم برای او عرق گیاهی ببریم که به آن هم نرسیدیم. زمانی که فائزه در زندان بود و برای ملاقات به زندان می رفتیم این اندازه مشکل نبود . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)