دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۷

شکایت از دولت قبل درباره استفاده دستگاه ها از نمایندگان حقوقی رد شد

هیات تخصصی پژوهشی و فرهنگی دیوان عدالت اداری مصوبه معاون اول دولت قبل درباره استفاده دستگاه های دولتی از نمایندگان حقوقی را مطابق با قانون تشخیص داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق گردشکار این پرونده خلاصه دادخواست شاکی که به طرفیت معاون اول و معاونت حقوقی رئیس جمهور مطرح شده به شرح زیر است: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط