سایر منابع:
سایر خبرها
کلید روحانی به برخی از مشکلات نمی خورد/رفع تحریم ها همه مشکلات را حل نمی کند/مواضع هاشمی تغییر کرده است
این توافق رسیدند که آقای مقیمی انتخاب شود. انتصابات زمانی مورد انتقاد بود و دولتمردان هم پذیرفتند و شاهدید که چند نفر از استانداردها را برداشتند و چند نفر هم در حال تغییر هستند به عنوان مثال استاندار البرز و فارس را گذاشتند بعد از مدتی بر داشتند. البته چند استاندار و فرماندار دیگر هم در حال تغییر هستند. فرمودید که شرایط بهتر شده آیا این مطلب ناظر به انتصاب یکی از اعضای حزب
کارت قرمز بنگر بخشیده می شود؟
حرف و حدیث درباره داوری جنجالی و پر اشتباه فغانی در دیدار هفته چهارم پرسپولیس و ذوب آهن تمامی ندارد. همان شب بازی مشخص شد که خطای هند بنگر اشتباه بود و توپ مشخصا به شکم او برخورد کرد. بعد از آن هم بسیاری از کارشناسان گفتند که خطای بنگر روی دروازه بان حریف کارت زرد نداشت. البته اعلام شده بود کارت زرد دوم به دلیل توهین به داور به بنگر داده شده که خود او خیلی محکم گفت هیچ گونه توهینی انجام نداده است
نامه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان پاک شدن کارت قرمز محسن بنگر شد که به جهت اشتباه محرز داوری در تشخیص خطا صادر گردید به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، باشگاه پرسپولیس امروز با تنظیم نامه و لایحه ای به فدراسیون فوتبال که رونوشت آن در اختیار کمیته انضباطی ، کمیته داوران و دپارتمان داوری قرار گرفت با اشاره به اینکه کارت قرمز صادر شده برای محسن بنگر با توجه به
فنایی: فغانی را سلاخی کردند
به گزارش "سپاس"، محمد فنایی کارشناس داوری کشورمان از انتخاب فغانی برای بازی حساس پرسپولیس و ذوب آهن انتقاد کرد و افزود: وقتی علی رضا فغانی درسه بازی ابتدای لیگ قضاوت نکرده نباید او را برای دیدار پرسپولیس و ذوب آهن که شاید حساس ترین بازی هفته بود انتخاب می کردند. کمیته دپارتمان داوری باید در انتخاب داوران بیشتر دقت کند. با انتخاب فغانی برای این دیدار، وی را سلاخی کردند. وی در
تفاوت استقلال و پرسپولیس از زبان دروازه بان قرمزها
صحبت درباره اشتباهات داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن آنقدر تکراری شده که دیگر لازم نباشد خیلی آنها را بازگو کرد. اما اتفاقات داوری بازی استقلال و استقلال اهواز هنوز بحث روز است. گل دوم استقلال که به نظر اکثر کارشناسان خطا بود، باعث شد تا دروازه بان پرسپولیس واکنش جالبی در این باره داشته باشد. سوشا مکانی که بعد از بازی با ذوب آهن خیلی اعصاب درست و حسابی نداشت و زمین و زمان را
فشارهای پرسپولیس جواب داد
/> حرف آخر عنایت این بود: یا فوتبال را تعطیل کنید و یا با این هجمه داور خارجی بیاورید. اما این پایان روز پرهیاهوی رییس دپارتمان نبود. دیروز و در شرایطی که گفته شد فغانی در چند صحنه اشتباه داشته و قرار است دوباره محروم شود کمیته داوران برای کمک کردن فشارها ابلاغ یک داور را کنسل کرد و بازی او را به داور دیگری داد. روی کاغذ این هفته بازی پرسپولیس و فولاد حساس ترین بازی است به همین خاطر برای کم
از انتخاب این داور برای بازیمان با پرسپولیس راضی ام
به گزارش افکارخبر ، علیرضا کاه کش درباره انتخاب یداالله جهانبازی به عنوان داور بازی فولاد و پرسپولیس اظهار داشت:همانطور که خوردبین در گفت و گو با کاپ اظهار داشته من هم حرف های او را تایید می کنم و امیدوارم در بازی روز سه شنبه قضاوت بر مبنای عدالت باشد.ما هم مثل باشگاه پرسپولیس می خواهیم جهانبازی عدالت را رعایت کند. وی ادامه داد:با شناختی که از جهانبازی دارم،اطمینان دارم او صلاحیت لازم
فدراسیون فوتبال یا محله برو بیا؟
فاحش داوران دیدار پرسپولیس - ذوب آهن (علیرضا فغانی) و استقلال اهواز - استقلال (محمدرضا اکبریان) در نتیجه تاثیر مستقیم داشت، مسئولان داوری فدراسیون، علی کفاشیان و مهدی تاج ابتدا به وزارت ورزش و سپس به مجلس شورای اسلامی احضار شدند. البته مشکلات داوری این بار 2 قربانی هم داشت. علیرضا فغانی و محمدرضا اکبریان هر دو چهار هفته از قضاوت محروم شدند. حال معلوم نیست از این به بعد و با توجه به ورود مجلس به این مشکل، برخورد فدراسیون نشینان چکشی تر خواهد شد یا نه.
فولاد- پرسپولیس؛ نبرد سرخپوشان بحران زده/ شاگردان برانکو در رویای دوازدهمی!
به گزارش گروه ورزش رویکرد ، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از روز سه شنبه با انجام 3 دیدار آغاز می شود. لیگ برتر این روزها با اشتباهات تاثیرگذار، عجیب و غیرعمد داوران بسیار ملتهب است. علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران و همچنین محمدرضا اکبریان دو داوری بودند که در هفته چهارم به دلیل قضاوت های ضعیف و پراشتباه محروم شدند.البته مسعود عنایت قول داده که از این هفته داوران با تمرکز بیشتری
گاردین: انگلیس باید چند بار از مردم ایران عذرخواهی کند/ بدهی دولت به بانک مرکزی ظرف 2 سال 32 درصد افزایش ...
و این خود پیام بزرگی است که توسعه سیاسی مدنظر یعنی چه؟ سوال اساسی این است که اپوزیسیونی که در کنگره های حزب مشارکت و نشست پنج شنبه دعوت شدند، بعد از امام از قدرت کنار گذاشته شدند یا در زمان حیات امام؟ آیا اصلاح طلبان امروز و استکبارستیزان دیروز در زمان طرد آنان پشتوانه امام بودند یا با وی مخالفت می کردند؟ این نقطه محل قضاوت درباره دگردیسی و تقابل این جریان با امام است. آیا مرحوم
فغانی از پرسپولیس و هوادارانش عذرخواهی کرد
به گزارش " بوشهرنیوز " علیرضا فغانی در گفت وگو با فارس ، در خصوص محرومیت 4 جلسه ای اش از قضاوت به دلیل اشتباهات داوری در دیدار پرسپولیس- ذوب آهن گفت: طبق قانونی که وجود دارد ما اجازه نداریم مصاحبه کنیم اما یک موضوع را باید بگویم و آن این است که اظهار نظرهایی که از قول من در این مدت منتشر شده صحت ندارد. وی ادامه داد: در یکی از روزنامه های ورزشی امروز از قول من عنوان شده که فیلم بازی را
علیرضا فغانی 4جلسه از قضاوت محروم شد
به گزارش " بوشهرنیوز " به نقل از تسنیم، اعتراض مسوولان پرسپولیس به عملکرد داور دیدار تیم شان برابر پرسپولیس باعث شد تا روز گذشته جلسه ای در وزارت ورزش برگزار شود و به بحث و بررسی شرایط داوری در لیگ برتر پرداخته شود. در این جلسه که با حضور مسعود عنایت، رییس دپارتمان داوری و علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد موضوع اصلی به قضاوت علیرضا فغانی و اعتراض سرخپوشان به داوری بازی برابر
فیلم:عذرخواهی فغانی از پرسپولیسی ها
به گزارش "توریسم آنلاین" او یک صحنه را بی جهت برای ذوب آهن پنالتی گرفت و همین پنالتی باخت پرسپولیس را رقم زد. او به جهت این اشتباهاتش از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد. فغانی البته 4 هفته نیز از قضاوت محروم شده است.
تفاوت ما با پرسپولیس،دروازه بانمان بود | به داوری اعتراض داشتیم اما زمین و زمان را به هم نریختیم
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ کم نیستند کسانی که معتقدند ذوبی ها به لطف اشتباهات داوری برنده از زمین خارج شدند در حالی که سعید آذری نظر دیگری دارد. آقای آذری حق شما بود برنده شوید یا پرسپولیس؟ تردیدی وجود ندارد پرسپولیس تیم برتر زمین بود و من هم آدم واقع بینی هستم اما برخی حرف ها واقعاً عجیب است. منظورتان اعتراض به داوری است؟ ببینید مهاجم
داور خاطی را به لیگ پایین بفرستند | محرومیت فغانی دردی دوا نمی کند
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ محمد فنایی درباره محرومیت چهار جلسه ای علیرضا فغانی از قضاوت در لیگ برتر معتقد است: ابتدا اجازه بدهید از رییس کمیته داوران انتقاد کنم که چرا بلافاصله بعد از بازی و بدون برگزاری جلسه و هماهنگی با دپارتمان داوری، در رسانه ها اعلام کرد که فغانی محروم می شود. نگاه ها باید نگاه مدیریتی باشد. اگر قرار است همه یک چیز را بگویند و رییس کمیته داوران هم
کدام داور شجاعت قضاوت دربی را دارد؟ | شاید داور دربی خارجی باشد
، اشتباهات داوران ادامه پیدا کند در آن صورت کدام داور شهامت قضاوت دربی تهران را خواهد داشت؟ وقتی برای داوری های چند هفته اخیر این همه هجمه و اعتراض در فضای مجازی و حتی حضور در مقابل ساختمان سازمان لیگ صورت می گیرد در نظر بگیرید اگر داور ایرانی در روز دربی اشتباه کند، چه اتفاقی می افتد؟ بعید نیست کمیته داوران در این شرایط دوباره سراغ استفاده از داوران خارجی بروند. مگر اینکه قضاوت های داوران تا قبل از دربی با حداقل اشتباهات همراه شود و فضا برای آنها تلطیف شود.
تلاش برای تطهیر فغانی
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ فغانی در دیدار حساس ذوب آهن و پرسپولیس داوری ضعیفی داشت و نشان داد قابل اعتماد نیست اما هجمه ای که به این داور شد، تنها به دلیل این قضاوت نبود، او آخرین بازی فصل گذشته بین تراکتورسازی و نفت را هم قضاوت کرد و در آن دیدار هم ضعیف عمل کرد و حاشیه های زیادی درست شد. به جرات می توان گفت که حتی داوری ضعیف فغانی در دیدار تراکتورسازی و نفت هم، دلیل این
برانکو برداشت درستی از لیگ ایران ندارد | غریبه ای در اداره!
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ معضلات داوری را همه تیم ها داشته اند و خواهند داشت اما اینکه سرخ ها توپ را از دو سه قدمی دروازه گل نمی کنند قطعا تقصیر داوران نیست و اینکه ترکیب خط دفاعی پرسپولیس و آرایش سایر خطوط تیم بازی به بازی فرق می کند و در هر مسابقه قرمزها 30 تا 40 درصد تغییر در ترکیب خود دارند، ارتباطی با داوران ندارد. اینکه برانکو ایوانکوویچ در فاصله کمی تا شروع هفته
مالک استقلال اهواز: شکایت از داور بازی با استقلال فایده ای ندارد
فردی فوتبالی باشد و من هم در حال بررسی این موضوع هستم تا فردی فوتبالی را انتخاب کنم. مالک باشگاه استقلال اهواز در پایان درباره علت غیبت محمد غلامی و سعید قزل در تمرینات تیم و این که گفته می شود این دو بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در تمرینات حضور پیدا نکردند؟ گفت: ظاهرا این دو بازیکن مصدومیتی داشتند ولی با توجه به این که دو جلسه غیبت داشتند و کمی منظم نبودند، آقای بختیاری زاده با آن ها برخورد کرده بود. این دو بازیکن در حال حاضر در تمرینات هستند و برای بازی با ذوب آهن نیز همراه تیم هستند و مشکل پولی هم مطرح نبوده است. ...
قربانی بعدی داوری جهانبازی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، علی خسروی درباره این که آیا انتخاب یدالله جهانبازی برای قضاوت بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس گزینه خوبی خواهد بود، اظهار داشت: مگر داور دیگری هم برای قضاوت بازی های مهم باقی مانده است؟ با این جو سنگینی که شاهد هستیم جهانبازی و ترکی تنها نفراتی هستند که برای چنین دیدارهایی باقی مانده اند و من به شما قول می دهم تا چند هفته دیگر همین ها را هم قربانی می کنیم.
راه حل مشکل گذار از هست به باید
تجربیات معتبر بشری، سبب میشود فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی غنی، پویا و کارآمد باشد. در این رویکرد، وحی، شهود، عقل و حس به مثابة منابع معرفت، هر یک در جایگاه شایسته و سلسله مراتبی خود قرار خواهد گرفت و درنتیجه، دین، فلسفه و علم هر یک جایگاه شایستة خود را باز خواهد یافت. توجه به این نکته نیز لازم است که فلسفة تعلیم و تربیت، هم میتواند ناظر به علم تعلیم و تربیت و هم ناظر به فرآیند تعلیم و تربیت باشد
تساوی ارزشمند خیبر خرم آباد مقابل تبریزی ها
شدند. قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری از همدان با کمک امیر داودزاده، علی الفتی و مرتضی عابدی (داور چهارم) بود. حسین استاد آقایی نیز به ناظر داوری این دیدار انتخاب شده بود. وحید فاروق از ماشین سازی و محمد نعمتی، فرشاد امامی، یاسر درویشی، فرزاد بهاری و حمید گلزاری از تیم خیبر با کارت زرد داور مواجه شدند. اسامی تیم فوتبال ماشین سازی شهرداری تبریز: پیمان شاملو، علی جراحکار
عذرخواهی فغانی از هواداران پرسپولیس
مسعود مرادی، ناظر بازی مذکور درباره نحوه نمره دهی به فغانی اینطور توضیح می دهد: گزارش ناظری خودم را از نحوه قضاوت فغانی طبق قانون برای کمیته داوران نوشتم و این گزارش محرمانه است. فقط می توانم بگویم طبق قوانین بین المللی به فغانی نمره دادم. جالب تر از این مسأله اظهارنظر فغانی بود که اشتباهاتش را پذیرفت. این جملات او را بخوانید: تصمیم ما در اعلام پنالتی به سود ذوب آهن اشتباه بود و به این دلیل از
سخنان کلیشه ای زیباکلام مصرف انتخاباتی دارد
اینکه قادر باشد؛ در مقام یک آمر فرمان دهد و تصمیم گیری کند . همین امر عیناً در قانون اساسی ایالات متحده و چند کشور صنعتی و مترقی که قبلاً ذکر آنها رفت ، تکرار شده ؛ البته با عبارتی چند و مراجع نظارتی دیگر، چنانکه در بند5 اصل اول قانون اساسی آمریکا ، کلمه judje استفاده شده و این لغت در اصطلاح حقوقی به معنی قضاوت و داوری کردن است و از لحاظ حقوقی یکی از خصایص و ویژگیهای تصمیماتی که توسط قاضی یا داور
عیب یابی فنی تیم پرسپولیس/ در همه پست ها نقص دارند به جز سرمربی
به گزارش خبرنگار مهر ، چهار بازی و تنها یک امتیاز برای پرسپولیس و حالا شایعه ای وجود دارد که شاهرودی گفته برای پرسپولیس با فرهاد کاظمی مذاکره شده است. البته اینگونه شایعات معمولا به این شکل است که یکی از دوستان اقوام مدیران درجه سوم باشگاه به فلان مربی تعارفی می زند و نهایتا فلان مربی کاندیدای مربیگری آن باشگاه می شود. در رسانه ها اما این تلنگر را باید جدی گرفت و آن را با توجه به سابقه فراوان
همیشه سنگ پرسپولیس را به سینه می زنم
ولی باید قبول کنیم در زمین بازی و در دیدار مقابل ذوب آهن ایشان مرتکب اشتباهاتی شدند که غیرقابل بخشش است، متاسفانه ایشان هواداران را با گریه از ورزشگاه به بیرون فرستاد. من امیدوارم ایشان تا امروز توانسته باشد راحت بخوابد و وجدانش آرام شده باشد. اشتباهات داوری هم اندازه ای دارد درست است که می گویند اشتباه داوری جزئی از فوتبال است و همیشه وجود دارد اما باید قبول کنیم که داوری مان
روایتی از زوایای پنهان مذاکرات هسته ای
زمان طرح و بحثش نباشد، شاید یک سال یا دو سال دیگر خیلی راحت تر ما بتوانیم در یک فضای جدیدی صحبت کنیم . با این حال ببینید به هر حال در هر صنعتی، آن صنعتی پایدار است و روان کار می کند که چرخه تولید آن با چرخه مصرف آن با همدیگر متعادل پیش برود. آنچه که ما سعی کردیم در بعد فنی پی گیری کنیم، بر اساس چند اصل بوده است : 1- هیچ کدام از تاسیسات ما بسته نشود. خوب نظر طرف مقابل ما این بوده است و همه
اختصاصی استقلالی – اقای فغانی همان فغانی است فقط سوت او تغییر نموده !
فوتبال تعیین میشود " که البته به دلیل قدرت و توانایی فوتبال اصفهان صحبت او شنیده نشد ! در حالی که اگر امیر خان و یا پرویز خان این جمله را گفته بودند ، بدون شک با محرومیت روبرو میشدند . بعد از آنکه تیم ذوب اهن برنده بازیها شد ، داوریها هم بدون مشکل شد . حال بعد از چند هفته دوباره مشکل داوریها مطرح میشود و داوری که افتخار داوری ایران بود در نخستین بازی بعد از محرومیت چند هفته ای که دوباره
کارت قرمز بنگر در مسیر بخشش
بنگر اتخاذ شود. آن ها امیدوارند به همان شیوه که در فصل قبل محرومیت میثم حسینی بخشیده شد، راهی برای حل مشکل بنگر پیدا کنند. باشگاه پرسپولیس امروز با تنظیم نامه و لایحه ای به فدراسیون فوتبال که رونوشت آن در اختیار کمیته انضباطی ، کمیته داوران و دپارتمان داوری قرار گرفت با اشاره به اینکه کارت قرمز صادر شده برای محسن بنگر با توجه به بروز اشتباه داوری در تشخیص خطا صادر شد خواهان برگرداندن
محرومیت محسن بنگر بخشیده می شود؟
برابر فولاد خواهند داشت. امروز علیرضا فغانی در مصاحبه ای اعلام کرد که تصمیمش برای اعلام پنالتی به ضرر پرسپولیس اشتباه بوده و از این بابت از هواداران پرسپولیس نیز عذرخواهی کرده است. با این شرایط باید دید کارت زرد محسن بنگر در دیدار برابر ذوب آهن پاک خواهد شد یا خیر. پرسپولیسی ها به شدت به دنبال احقاق حق خود در این مورد و لغو محرومیت محسن بنگر برای دیدار هفته آینده شان هستند. برای بخشش جریمه های داور اعتراف داور بازی به اشتباه، تایید مسئولان برگزاری مسابقات و همچنین رئیس کمیته داوران ضروری است. ...