پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۹

نامه رییس سازمان سینمایی به رییس رسانه ملی/ 20:30 نشر اکاذیب کرد

رییس سازمان سینمایی در نامه ای به رییس صداوسیما با گلایه از بخش خبری 20:30 درباره جشنواره فیلم فجر که پنجشنبه 29 مرداد روی آنتن شبکه دو سیما رفت نسبت به تخریبی بودن آن واکنش نشان داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)