چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
افکار نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۲

صمیمیت بیشتر با کاخ سفید!

داود هرمیداس باوند، از دیپلمات های دوران رژیم گذشته و چهره نزدیک به یک جریان خاص سیاسی اخیراً در بخشی از گفت وگوی خود با روزنامه آرمان امروز با اشاره به حرف و حدیث ها پیرامون بازگشایی سفارت انگلیس در ایران گفته است: ما تاحدودی مشکلاتمان را با آمریکایی ها حل کرده ایم هر چند هنوز مشکلات زیادی با آنها داریم ولی در موضوع هسته ای مشکلاتمان را حل کرده ایم. بنابراین اگر مشکلاتمان را با آمریکا حل و فصل کنیم، نخستین آثارش برقراری روابط حسنه با برخی کشورهای دیگر از جمله انگلستان خواهد بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)