پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۵۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۲

استقراراستاندارد بین المللی مدیریت محیط زیست برای نخستین بار در اتوبوسرانی ...

شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران برای نخستین بار موفق به استقرار نظام بین المللی مدیریت محیط زیست از سوی شرکت SGS سویس گردید. به گزارش سرویس شهری ایسنا، علی محمد شاعری رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به این مطلب افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران پس از ارزیابی و پایش در 18 فرایند محیط زیستی از جمله رعایت استانداردهای لازم در کارواشها،مدیریت پسماند، معاینه فنی اتوبوس ها، اندازه گیری و تعیین میزان آلودگی صوتی، رعایت استاندردهای آلودگی هوا ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)