چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۶

نوکیا با سیستم عامل جدید می آید

زومیت نوشت: نوکیا سال گذشته بخش موبایل خود را به مایکروسافت واگذار کرد و بر اساس بندی از این قرارداد تا سال 2016 میلادی نیز نمی تواند گوشی هوشمند تولید کند. نوکیا در گذشته اعلام کرده است که قصد بازگشت به بازار گوشی های هوشمند را ندارد اما باید تا سال 2016 منتظر ماند و دید که آیا این شرکت به گفته های خود پایبند خواهد بود یا خیر ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)