چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۳

ایهود باراک: نتانیاهو ضعیف و بدبین است

ایهود باراک نتانیاهو را فردی ضعیف و بدبین توصیف کرد. به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از وبگاه جوییش پلیتیکال آپدیت، ایهود باراک وزیر دفاع سابق اسرائیل، در نوار ضبط شده ای که دیروز از کانال 2 تلویزیون اسرائیل پخش شد، بنیامین نتانیاهو همکار سابق خود را ضعیف و بدبین خواند. وی گفت: بی بی ضعیف است، او قدم های جدی را بر نمی دارد مگر آنکه مجبور شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)