سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۳

سرطان تا 15 سال دیگر 70 درصد رشد می کند

فرارو- وزیر بهداشت گفت: سالانه در کشور 90 هزار نفر مبتلا به سرطان داریم که طی 15 سال آینده این میزان 70 درصد افزایش می یابد. دکتر سید حسن هاشمی در همایش پویش ملی مبارزه با سرطان که در تالار وحدت برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: به نظر می رسد که مشکلات زیادی در حوزه بهداشت و درمان داریم، اما خوشبختانه رئیس جمهور یکی از اولویت های کشور را توجه به حوزه بهداشت قرار داده است و امکاناتی در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت که رضایتمندی مردم بویژه در مناطق محروم را افزایش داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)