پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۶

نمایش وانیک با حضور جمشید مشایخی و ایرج راد افتتاح می شود

به گزارش خبرگکزاری فارس،نمایش وانیک نوشته واسلاو هاول و کارگردانی سهراب سلیمی یکشنبه 8 شهریور ساعت 19 در تماشاخانه ی باران واقع در خیابان انقلاب _ خیابان فلسطین جنوبی پلاک 219 با حضور جمشید مشایخی و ایرج راد افتتاح خواهد شد. وانیک نمایش نامه ای است که با تیزبینی و هوشمندی درگیری های اخلاقی و معضلات روانی روشنفکران را به نمایش می گذارد. در نمایش با نمونه والای یک زندگی دلخواه روبرو می شویم، همه رویاها و ایده آل های خود را با یک خانه تاخت زده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)