چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آنلاین ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۵۱

عمده قاچاق سوخت قبل ازجایگاه است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ابراهیم کاوه، کارشناس حوزه سوخت با بیان اینکه در حال حاضر چاره ای جز احیای کارت سوخت وجود ندارد، گفت: به گفته وزیر نفت، مقوله افزایش قیمت به عنوان اهرمی برای مدیریت مصرف در شرایط کنونی اقتصادی کمتر مورد تکیه است. به این ترتیب اگر استفاده از کارت سوخت در روند سوختگیری اجباری شود، حتی اگر کارت سوخت توسط بیش از یک نفر استفاده شود، از آنجایی که میزان مصرف یک خودرو از میانگین ماهانه آن تجاوز کرده است، قابل ردیابی و برخورد است. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)