چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۸

اسنپ در شهرکرد و آمل فعال شد

سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ از امروز فعالیت خود را در شهرکرد و آمل آغاز کرد. با اضافه شدن شهرکرد به عنوان اولین شهر اسنپی در استان چهارمحال و بختیاری، تعداد استان های فعال اسنپ به عدد 26 رسید. همزمان با آمل این سامانه در شهرهای محمودآباد، ایزدشهر و کیاکلا نیز فعال شده است. به گزارش روابط عمومی اسنپ، اکنون اسنپ در 69 شهر بزرگ و کوچک ایران به مردم خدمت رسانی می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)