چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۳

خدمت رسانی بیمارستان غرضی ملایر به بیماران ارتقا پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علیرضا صفری ظهر امروز در مراسم افتتاح درمانگاه بیمارستان غرضی ملایر اظهار کرد: طی چند سال گذشته برای رفع کمبودها و مشکلات مراکز درمانی استان از جمله جذب نیروهای متخصص و تجهیزات پزشکی، پیگیری ها و اقدامات زیادی انجام شده است. وی با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته در دو سال گذشته، در حال حاضر مدیریت درمان تأمین اجتماعی همدان در وضعیت مطلوبی قرار دارد گفت: موفقیت های کسب شده با همکاری و همراهی مسئولان و تلاش همگانی پرسنل تأمین اجتماعی در استان بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)