پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۲

هرمزگان را برای دوران پساتحریم آماده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری شنبه شب در دوازدهمین نشست شورای معاونین استانداری هرمزگان از تلاش های معاونین، دست اندرکاران و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان هرمزگان قدردانی کرد و بیان داشت: برنامه های هفته دولت در هرمزگان، طبق برنامه ریزی و زمانبندی دقیق انجام شد و بنده از تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی، فرمانداران و کسانی که در این هفته به تبیین دستاوردهای دولت پرداختند، تشکر و قدردانی می کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)