پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۴

غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب تاجیکستان برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تاجیکستان با حضور وزیر فرهنگ این کشور شمس الدین آروم بی زاده و نطام قاسم ریاست اتحادیه نویسندگان و تنی چند از شخصیت های علمی فرهنگی تاجیکستان خاتمه یافت. در مراسم اختتامیه این نمایشگاه از برترین این نمایشگاه و ناشرین برتر تقدیر بعمل آمد و جوایز اهدا شد. از بین پانزده کشور شرکت کننده از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین، ترکیه، ایرلند، افغانستان، آذربایجان و... از غرفه موسسه نمایشگاه بعنوان غرفه نمونه تقدیر بعمل آمد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)