پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۳

آغاز به کار قرارگاه آسیب های اجتماعی استان تهران

نخستین جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی شب گذشته با حضور فرمانده انتظامی تهران، رییس سازمان بهزیستی، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاون اجتماعی شهرداری تهران در استانداری تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدحسین هاشمی پس از برگزاری نخستین جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی استان تهران در جمع خبرنگاران ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)