سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۴

حامد لک با پوششی خاص در میان تماشاگران نساجی

به گزارش جی پلاس ، حامد لک، دروازه بان نیم فصل اول تیم فوتبال نساجی مازندران که قراردادش را با این تیم فسخ کرده بود و در آستانه پیوستن به سایپا قرار داشت، پس از کش و قوس های فراوان و پایان اختلاف نظرش با مسئولان نساجی بار دیگر به این تیم بازگشت. این دروازه بان امروز (یکشنبه) در حالی که صورت خود را کاملاً پوشانده بود در زمین ورزشگاه کارگران حاضر شد و از خبرنگاران و عکاسان خواست از او عکس نگیرند. تیم فوتبال نساجی از ساعت 13 امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال خواهد رفت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)