پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۵۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
وارش ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۷

حرکت مسی ها بسیار کثیف بود

نماینده فدراسیون هم این قضیه را نظاره کرد و آن فرد را اخراج کرد. بنده این کارها را ضعف مدیریتی می دانم زیرا این کارها بچه گانست و من از بابت این اتفاق متاسفم. تیم های تبریزی همیشه فوتسالی پاک را به نمایش می گذاشتند.ببینید شما بهترین مربی هم که باشی، باید نتیجه بگیری و نتیجه، معیار و ملاک سنجش مربی خواهد بود. تیم ما متاسفانه تا الان نتیجه نگرفته است. ما امسال تیم بسیار خوبی بسته ایم و می بایست در این چند مسابقه نتایج بهتری کسب می کردیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط