سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
رشت 20 ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۸

اگر خوش شانس بودیم نیمه اول کار را تمام می کردیم/ اگر پولی دارید بدهید تا ...

وی افزود: در 2-3 مورد گلر سپییدرود عکس عکس العمل های خوبی داشت و توپ های ما را گرفت. شاید اگر خوش شانس بودیم می توانستیم کار را تمام کنیم. در فشار نیمه دوم سپیدرود می شد گل برتری را بزنیم و بازی به تساوی رسید. دایی در خصوص اعتراض نیمکت سایپا به داور گفت: شما فقط نیمکت تیم ما را دیدید و نیمکت سپیدرود را ندیدید، شاید اگر تیم داوری به غیر این کادر داوری بود جو بازی به هم می ریخت. به نظرم فغانی و گروهش خوب قضاوت و مدیریت کردند که به آنها خسته نباشید می گویند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)