سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۰

نظر علی دایی در مورد تیم ملی

سرمربی تیم سایپا تهران می گوید بزرگترین مشکل تیمش مالی است با توجه به همین موضوع به دنبال پرورش دادن مهدی ترابی دیگری هستند. علی دایی سرمربی تیم سایپا بعد از کسب نتیجه تساوی برابر سپیدرود رشت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: بازی خوبی انجام شد و هر دو تیم برای 3 امتیاز به زمین آمدند. در نیمه اول کیفیت بازی بالاتر بود. متاسفانه روی 2 توپ در نیمه اول که روی گل ما آمد گل خوردیم. در 2-3 مورد گلر سپیدرود عکس العمل های خوبی داشت و توپ های ما را گرفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)