سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۰

مشاور وزیر خارجه: سالیان سال است که ایران برد موشک هایش را زیاد نکرده

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان به بند نهم بیانیه اتحادیه اروپا درخصوص ایران که نسبت برنامه موشک های بالیستیک کشورمان ابراز نگرانی می کرد، واکنش نشان داد. بهزاد صابری، مشاور وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به نگرانی اروپا نسبت به برنامه موشک های بالستیک کشورمان در توییتی نوشت: قطعنامه 2231 از ایران می خواهد که موشک هایی را که توانایی حمل سلاح های هسته ای دارند، ارتقا ندهد. سالیان سال است که ایران برد موشک هایش را زیاد نکرده است. در عوض، بر روی ارتقای دقت آن ها تمرکز کرده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)