چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۱

بیرانوند: به جان سعید پنالتی نبود!

خبرآنلاین: وقتی داور سوت نیمه بازی فولاد و پرسپولیس را زد، علیرضا بیرانوند به سمت او رفت و اعتراضاتی داشت. بعد هم به سمت سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات رفت و چیزهایی به او گفت. علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در بطن اعتراضات به اتفاقات بازی فولاد قرار داشت. او قبل از بازی شاکی بود که چرا در اتوبوس معطل شدند و داخل ورزشگاه نرفتند. در ادامه هم به وضعیت رختکن اعتراض داشت. در نیمه اول هم کرمانشاهی داور بازی یک پنالتی به سود فولاد گرفت که باعث اعتراض بیرانوند شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)