پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
قومس ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۲

3راهکار خروج از رکود بدون بالا رفتن تورم

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه برای خروج از رکود الزاما نباید تورم را افزایش داد، گفت: قطع یارانه های نقدی برخی افراد و حامل های انرژی و توقف دستوری نرخ ارز، از مواردی است که زمینه خروج از رکود را با پرداخت یارانه به تولید فراهم می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)