چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۰۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۳:۵۹

سعودی ها در اداره حرمین شریفین کارشکنی می کنند/ تشکلی از مسلمانان برای ...

ماموستا سیداحمد سجادی امام جمعه سروآباد در گفت وگو با خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس با اشاره به حادثه دردناکی که برای زوار بیت الله الحرام رخ داد، ابراز داشت: وهابیون عربستان سعودی اسم خودشان را خادم حرمین شریفین گذاشتند، در حالی که این اسم برای آن ها واقعیت ندارد، آن ها مغرضانه کار می کنند و در این مکان مقدس کارشکنی می کنند، آن ها صلاحیت این کار را ندارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)