پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۵۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۴

کامیابی نیا: از شفر و منتظری عذرخواهی کردم

خبرگزاری تسنیم: کمال کامیابی نیا، هافبک پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال در دربی 89 تهران اظهار داشت: خدا را شکر که مردم از بازی لذت بردند. بازی سنگینی بودند و دو تیم شرایط خاصی داشتند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و خودمان را در صدر جدول نگه داریم. وی درباره قضاوت داور هم گفت: داور خیلی خوب سوت زد، ولی روی صحنه پنالتی می توانست هم بگیرد و هم نگیرد! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)