چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۱

مذاکره آمریکا درباره بازطراحی رآکتور اراک در حاشیه نشست آژانس

به گزارش دولت بهار به نقل از اسپاتنیک، یک منبع ارشد دیپلماتیک آگاه به مذاکرات هسته ای ایران تاکید کرد: ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا در خصوص تشکیل یک کنسرسیوم بین المللی برای بازطراحی رآکتور اراک با نمایندگان کشورهای گروه 1+5 در کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی مذاکراتی را داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)