شاهین و گل گهر لیگ برتری شدند/سیرجانی های قهرمان لیگ یک؛سقوط ماهشهر
سایر منابع:
سایر خبرها
گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر دو تیم صعود کننده به لیگ برتر
شاهین شهرداری بوشهر با هدایت عبدالله ویسی موفق به شکست دادن سرخپوشان پاکدشت شد و به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شد. در این هفته از مسابقات نتایج زیر رقم خورد: * مس رفسنجان یک – خونه به خونه صفر * بادران تهران یک – آلومینیوم اراک صفر * کارون اروند خرمشهر صفر – قشقایی صفر * شهرداری تبریز یک – گل ریحان البرز صفر * فجرسپاسی یک – مس کرمان یک * گل گهر سیرجان یک – شهرداری ماهشهر صفر * سرخپوشان پاکدشت صفر – شاهین شهرداری بوشهر یک
از باخت خونه به خونه تا صعودی های لیگ برتر
در پایان این مسابقات دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و گل گهرسیرجان به لیگ برتر صعود کردند. گل گهر سیرجان با این برد خانگی قهرمان لیگ دسته اول هم شد و هفته آینده جام قهرمانی را در کرج می گیرد. با نتایج به دست آمده دیدارهای هفته آینده تا حد زیادی تشریفاتی خواهد شد. نتایج مسابقات به شرح زیر است: گل گهرسیرجان یک - شهرداری ماهشهر صفر سرخپوشان پاکدشت صفر - شاهین
خونه به خونه باخت، ولی در لیگ ماند
داد تا هم قهرمان لیگ دسته اول فوتبال کشور شد و هم شهرداری ماهشهر را راهی لیگ دسته دوم فوتبال کشور کند. گل گهر سیرجان به همراه شاهین شهرداری بوشهر راهی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در فصل آینده شد. با نتایج به دست آمده در هفته سی وششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، تمام دیدار های هفته پایانی که سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، جنبه تشریفاتی به خود گرفت.
لیگ یک رسما 18 تیمی شد
در ادامه کمیته مسابقات تنها رای به سقوط یک تیم از دسته اول به دسته دوم داد که این تیم شهرداری ماهشهر است. تیم های گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر هم لیگ برتری شدند و جای این دو تیم را دو تیم انتهای جدول لیگ برتر خواهند گرفت. این احتمال وجود دارد با 18 تیمی شدن دسته اول سهمیه صعود به لیگ برتر در فصل آینده به 2.5 تیم افزایش یابد. اسامی 18 تیم شرکت کننده در فصل
صعود نماینده کرمان به لیگ برتر
بر صفر میزبان خاتمه یافت. بدین ترتیب گل گهر با 55 امتیاز جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و جشن صعود را برپا کرد. شهرداری ماهشهر هم با این شکست 22 امتیازی باقی ماند و با توجه به پیروزی کارون اروند خرمشهر، به لیگ دسته دوم سقوط کرد
صعود نماینده کرمان به لیگ برتر
شهرداری ماهشهر با برتری یک بر صفر میزبان خاتمه یافت. بدین ترتیب گل گهر با 55 امتیاز جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و جشن صعود را برپا کرد . شهرداری ماهشهر هم با این شکست 22 امتیازی باقی ماند و با توجه به پیروزی کارون اروند خرمشهر، به لیگ دسته دوم سقوط کرد .
کویر لوت با یک گل به استقبال بهار رفت/ گل گهر سیرجان لیگ برتری شد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور 2 تیم فوتبال گل گهر سیرجان و شهرداری ماهشهر در جدال مرگ و زندگی به مصاف یک دیگر رفتند که نماینده سیرجان با برتری یک بر صفر مقابل شهرداری ماهشهر حکم صعود خود به لیگ برتر و سقوط شهرداری به دسته دوم را امضا کرد. در این بازی حساس که به نوعی می توان گفت: 3 امتیازش مهم ترین 3 امتیاز تاریخ این 2
شبی که بوشهر و سیرجان تا صبح نخوابیدند
سرویس ورزشی جوان آنلاین: آنجا آن ها رؤیا های فوتبالی شان را در جایی دیگر و در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جست وجو می کردند، جایی که دو تیم شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان می توانستند در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ دسته یک، جشن صعود به لیگ برتر را بگیرند. همین بود که هواداران گل گهر ورزشگاه سیرجان را روی سرشان گذاشته بودند و آن سو در بوشهر، فوتبالی ها گوش هایشان را تیز کرده بودند تا خبری از
عزیز فریسات : به خاطر چند پنالتی اشتباه سقوط کردیم
روز گذشته دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته یک در برگزار شد و قبل از رسیدن هفته پایانی این مسابقات، تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ برتر و تیم سقوط کننده به لیگ دو مشخص شد. با توجه به نتایج دیروز، تیم شهرداری ماهشهر با 22 امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند و به لیگ پایین تر رفت. عزیز فریسات ، سرمربی خوزستانی که در هفته های پایانی لیگ هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود، درباره سقوط تیمش گفت:
تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه سیرجان برای لیگ برتر
مقابل شهرداری ماهشهر ضمن کسب عنوان قهرمانی زودهنگام در لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر نوزدهم را به دست آورد. یکی از مسائلی که درباره گل گهر وجود دارد، چمن مصنوعی ورزشگاه سیرجان است. از این رو با پیگیری های سازمان لیگ و حمایت مسئولان باشگاه گل گهر قرار شده تا چمن مصنوعی این ورزشگاه تعویض و طبیعی شود تا سال آینده از این نظر مشکلی وجود نداشته باشد. سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ
علت حضورم در تبریز حساسیت بازی های لیگ دسته یک بود
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: حساسیت مسابقات لیگ دسته یک سبب حضورم در مسابقه تبریز بود. سعید فتاحی گفت: در هفته ماقبل آخر لیگ دسته یک ایران 2 بازی حساس داشتیم که یکی بازی شهرداری تبریز با گل ریحان البرز بود و دیگری هم بازی گل گهر سیرجان با شهرداری ماهشهر بود که در این بازی ها یک طرفش تیم های مدعی صعود و طرف دیگرش هم تیم هایی بودند که خطر سقوط به دسته پایین تر آنها را تهدید می کرد.
میهمانان جدید لیگ برتر مشکلی ندارند
دنیای اقتصاد : مسابقات هفته 33 لیگ دسته اول باشگاه های کشور برگزار شد و دو تیم گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی بر رقبای خود توانستند صعودشان به لیگ برتر باشگاه های کشور را قطعی کنند. به این ترتیب این دو تیم در مسابقات لیگ نوزدهم حاضر خواهند بود. این در حالی است که نگرانی هایی پیرامون زیرساخت های دو باشگاه برای میزبانی در لیگ برتر وجود دارد. سهیل مهدی، مسوول کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ در این مورد می گوید: درخصوص تیم های شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان احساس بحران نمی کنیم، اما در مجموع باشگاه های تازه لیگ برتری شده باید به فکر توسعه هرچه بیشتر باشند. ...
مسئولان بوشهر قدر حضور تیم شاهین در لیگ برتر بدانند
برتر شد. شاهین بوشهر نیازمند پول و امکانات/ مسئولان استان بوشهر قدر حضور شاهین در لیگ برتر را بدانند رقابت های لیگ دسته اول یک هفته مانده به پایان مسابقات تیم های صعوده کرده خود را شناخت، گل گهرسیرجان به عنوان قهرمان و شاهین شهرداری بوشهر به عنوان نایب قهرمان این فصل لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کردند، گل گهرسیرجان باشگاهی با امکانات و شرایط مالی مناسب است. تیمی
عشق کافی نیست!شاهین بوشهر نیازمند پول و امکانات
به گزارش"دی اسپورت"، رقابت های لیگ دسته اول یک هفته مانده به پایان مسابقات تیم های صعوده کرده خود را شناخت. گل گهرسیرجان به عنوان قهرمان و شاهین شهرداری بوشهر به عنوان نایب قهرمان این فصل لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کردند. گل گهرسیرجان باشگاهی با امکانات و شرایط مالی مناسب است. تیمی که با برنامه سه سال و هدفمند کار کرد و به لیگ برتر رسید. وینگو بگوویچ هموطن برانکو سرانجام به لیگ برتر رسید و اگر
هفته آخر لیگ دسته یک را جدی بگیریم
هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته یک به اتمام رسید و دریک ماراتن سی و سه هفته ای دو تیم گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر موفق شدند زودتراز سایر رقبا به خط پایان برسند تا جواز راه یابی به بالاترین سطح فوتبال را به دست بیاورند . این در حالی است که هنوز یک هفته تا پایان این رقابت ها باقی مانده است و هفته آخرهیچ تاثیری در سرنوشت هیچ کدام از تیم ها ندارد . چرا که با توجه به سقوط شهرداری ماهشهر به
افسری : صعود گل گهر حاصل یک تلاش 12ساله است
هم تیم فولاد ایرانیان در لیگ برتر بازی می کنند.هفته گذشته نیز تیم آرمان گهر به لیگ دسته اول صعود کرد. برای شهری با جمعیت 300 هزار نفر در ایران یک اتفاق نادر است که به این شکل در سطح اول ورزش کشور حضور داشته باشد. وی در خصوص نقش بازیکنان و کادر فنی گل گهر در این صعود گفت:تیم گل گهر با یک برنامه ریزی 3 ساله و با هدایت وینگو بگوویچ توانست به لیگ برتر صعود کند. گل گهر 2 سال در کورس صعود
غریبه و آشنا از جنوب آمدند
همشهری، صعود گل گهر به لیگ برتر را آخرین آرزویش در فوتبال ایران دانست و گفت: دلم می خواهد گل گهر را به لیگ برتر برسانم، یک فصل با این تیم در لیگ برتر حاضر باشم و بعد از آن از مربیگری بازنشسته شوم. او حالا نیمه اول آرزویش را محقق کرده است. می ماند نیمه دوم که اگر با حفظ گل گهر در لیگ برتر همراه باشد، پایان خوشی را برای سال های مربیگری پیرمرد رقم خواهد زد. در غیراین صورت نام گل گهر هم در کنار گهر
فوتبال البرز حسرت به دل ماند
هفته آخر و در برابر گل گهر سیرجان به صعود امیدوار بماند. به نقل از ایسنا، شاگردان حسینی علی رغم حملات متعدد، غافلگیر انگیزه حریف برای جلوگیری از سقوط شدند و با دریافت یک گل بازی را واگذار کردند و صعود شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان مسجل شد تا پس از رفتن سایپا از کرج، همچنان حسرت داشتن یک تیم لیگ برتری بر دل فوتبال البرز بماند. تیم گل ریحان سه شنبه هفته آینده در آخرین بازی فصل میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود. انتهای پیام/
لطیفی: بودجه برخی از تیم های دسته اولی از باشگاه های لیگ برتری بیشتر است
فوتبال کشورمان همچنین به تفاوت سطح لیگ دسته اول امسال با سال گذشته پرداخت و گفت: رقابت در فصل گذشته بین تیم ها نسبت به امسال دشوار تر بود، زیرا تیم نخست در فصل گذشته با 65 امتیاز به لیگ برتر صعود کرد، اما قهرمان امسان با 55 امتیاز. این فاصله امتیازی تفاوت سطح تیم های فصل گذشته و امسال را مشخص می کند. لطیفی در خصوص افت دیگر تیم های مدعی در هفته های پایانی گفت: مسائل زیادی باعث افت این تیم
ناکامی گل ریحان البرز در یک قدمی صعود به لیگ برتر
شانس صعود به لیگ برتر را از دست دادند. با توجه به شکست گل ریحان و پیروزی تیم شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر، گل ریحانی ها از صعود بازمانند و تیم های گل گهر و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کردند. گل ریحان البرز در صورتی که می توانست به پیروزی در این بازی دست یابد، همچنان این امیدواری وجود داشت که در آخرین بازی خود در هفته پایانی لیگ دسته یک کشور، بتواند به پیروزی دست یابد و از لیگ
پرواز شاهین تیز چنگال بر آسمان لیگ برتر فوتبال
بوشهر بیاورند . به گزارش خبرگزاری گیتی آنلاین، رقابت های لیگ دسته اول یک هفته مانده به پایان مسابقات تیم های صعوده کرده خود را شناخت. گل گهرسیرجان به عنوان قهرمان و شاهین شهرداری بوشهر به عنوان نایب قهرمان این فصل لیگ دسته اول به لیگ برتر . گل گهر و شاهین تیمهای بودند که با برنامه سه ساله و هدفمند، تلاش کردند و عرق ریختن تا به این مهم دست پیدا نمودند. تیم گل گهر سیرجان
بازگشت شاهین به آسمان لیگ برتر
انتخاب کردند. تیم فوتبال شاهین بوشهر حالا باید خودش را برای حضوری پر قدرت در لیگ برتر سال آینده آماده کند تا خاطرات تلخ سقوط به لیگ دسته اول را دوباره برای هواداران پر شور بوشهر زنده نکند. حال باید دید عبدالله ویسی می تواند شاهین بوشهر را در آسمان لیگ برتر نگه دارد یاخیر. بیشتر بخوانید: تیم های فوتبال گل گهر و شاهین بوشهر لیگ برتری شدند ویسی: پیشنهاد مربیگری از لیگ دسته یک یونان داشتم ستاره های لیگ یکی زیر ذره بین تیم های لیگ برتری انتهای پیام/ آخرین اخبار از تیم فوتبال شاهین بوشهر ...
موفقیت گل گهر حاصل ثبات مدیریتی و کادر فنی است
دکتر محمدتقی امیری خراسانی در گفت وگو با برنا در خصوص صعود تیم گل گهر به لیگ برتر اظهار داشت: هفته جوان را در استان پشت سر گذاشتیم چرا که آرمان گهر توانست از لیگ دسته دوم فوتبال کشور به لیگ دسته اول صعود کند و به لطف خدا تیم گل گهر هم توانست به لیگ برتر برود و این در کنار صعود تیم های برخی دیگر از رشته های ورزشی از لیگ های پایین به لیگ های بالاتر، جزء اتفاقات خوب برای ورزش استان بود.
بوشهر پرطرفدار، سیرجان پولدار!
شهروند| زودتر از آن چه که تصور می شد، تیم های صعود کننده به لیگ برتر چهره خودشان را به همگان نشان دادند. یک هفته مانده به پایان لیگ دسته اول شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان جشن صعود برپا کردند و آماده حضور در لیگ برتر شدند. پرواز شاهین بعد از 8سال شاهین بوشهر که فصل سختی را از نظر مشکلات مالی سپری کرد و حتی سرمربی خود یعنی محمود فکری را به خاطر همین اتفاقات از دست داد، درنهایت با هدایت
حرف آخر| خوشامد به گل گهر و شاهین
خبرورزشی /علی بنی شیخ الاسلامی؛ دیروز یک اتفاق خوب برای دو تیم دوست داشتنی و پرتماشاگر گل گهر و شاهین شهرداری بوشهر رقم خورد. گل گهر به عنوان قهرمان فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور فصل آینده برای اولین بار بازی در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. نکته قابل توجه اینکه این صعود اولین صعود وینگو با تیم های دسته اولی به لیگ برتر بود. او مربی تیم های بی شماری از دسته اولی ها بود
جدیدترین رده بندی جهانی باشگاهی و مربیان
/> یزدانی آخرین بار در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2016 مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود، وی پس از ناکامی در المپیک 2016 ریو در هیچ میدان رسمی (نایب قهرمانی در تورنمنت دانکولوف) روی تشک نرفته بود. ✅ دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته اول دیروز برگزار شد و در نهایت در پایان این مسابقات دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و گل گهرسیرجان به لیگ برتر صعود کردند؛ گل گهر سیرجان با این برد
گل گهر و شاهین شهرداری بوشهر شرایط حضور در لیگ برتر را دارند؟
و گل گهر سیرجان احساس بحران نمی کنیم یادآور شد: باشگاه های تازه لیگ برتری شده باید به فکر توسعه هرچه بیشتر باشند. همیشه فاصله ای بین تیم های لیگ یکی و لیگ برتری وجود داشته و کمتر تیمی بوده که از لیگ یک به لیگ برتر بیاید و همان ابتدا شرایط کافی را برای حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران داشته باشد, مگر اینکه تیم صعود کننده پیش از این سابقه لیگ برتر داشته و دوباره به این سطح برگشته است.
اولین افتخار مردی که در فوتبال ایران پیر شد
مهمترین افتخار وینکو در بیست و یکمین سال حضورش در فوتبال ایران رقم خورده است. او در حالی می تواند به مقام قهرمانی در لیگ آزادگان دست پیدا کند که معیار سنجش عملکرد یک مربی در لیگ یک صعود به لیگ برتر است. او در حالی گل گهر را یک هفته مانده زودتر از پایان لیگ یک به لیگ برتر رساند که در اواخر سال 97 باشگاه قصد داشت او را برکنار و جوادنکونام را جایگزینش کند. مدیران تیم همانطور که گفتند با مشاوره هایی
زمان برگزاری دیدار نیروی زمینی – داماش (پلی آف)
به گزارش "ورزش سه"، برنده این دو دیدار به عنوان تیم سوم راهی فصل آینده رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهد شد. پیش تر تیم های خوشه طلایی ساوه با مربیگری محسن عاشوری و آرمان گهر سیرجان با مربیگری قاسم شهبا به عنوان صدرنشین گروه الف و ب دسته دوم راهی لیگ یک شده بودند. نکته جالب اینکه قاسم شهبا پیش از این سال های سال مربی تیم گل گهر درلیگ یک بود و در فصلی که گل گهر با
ایرادات ورزشگاه بوشهر برای لیگ برتر برطرف شود
وی ادامه داد: هفته گذشته برای دیدن یکی از بازی های لیگ یک به سیرجان رفتم و امکانات این شهر را هم دیدم. ورزشگاه سیرجان چمن مصنوعی دارد که قرار است برای لیگ برتر عوض شود و طبیعی شود. در ضمن قرار است در ورزشگاه سکو نصب شود و اسکوربورد هم نصب خواهد شد. رختکن این ورزشگاه هم شرایط خوبی دارد. مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: شهر سیرجان دو هتل خوب دارد که آماده میزبانی از تیم های لیگ برتری است، ضمن اینکه روزانه یکی، دو پرواز هم از تهران به سیرجان