دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۴۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آنلاین ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۱

صعودکنندگان لیگ دسته اول مشخص شدند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هفته سی و سوم لیگ دسته یک در حالی به پایان رسید که تکلیف صعودکنندگان به لیگ برتر مشخص شد. گل گهر سیرجان با برتری یک بر صفر مقابل شهرداری ماهشهر صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد. همچنین تیم شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی یک گله مقابل سرخ پوشان پاکدشت، دیگر تیم صعود کننده به لیگ برتر لقب گرفت. شهرداری ماهشهر که در قعر جدول لیگ دسته یک قرار دارد با شکست مقابل گل گهر سیرجان به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)