سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۲۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
مشرق نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۷:۴۶

واکنش مهدی طارمی به صعود شاهین بوشهر

به گزارش مشرق، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق شد با یک گل سرخپوشان پاکدشت را شکست داده و به لیگ برتر صعود کند. شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی در این مسابقه بعد از 10 سال مجدداً به لیگ برتر فوتبال بازگشت. مهدی طارمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره صعود شاهین بوشهر به لیگ برتر فوتبال نوشت: خدایا شکرت شاهین به لیگ برتر صعود کرد مردمان شهرم خوشحالند حق مردم مظلوم من و هواداران فوتبال بیش از اینهاست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)