سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۴

ملکی: امیدوارم مجیدی مثل منصوریان نشود

خبرگزاری میزان: اکبر عباس ملکی در خصوص کنار گذاشتن وینفرد شفر از هدایت استقلال اظهار داشت: شفر علاوه بر این که مربی خوبی است انسان بااخلاقی نیز است. هیچ وقت بی ادبی از این مربی نشنیدم و به نظر من نتایج بدی هم او نگرفت. وی ادامه داد: مگر برانکو از همان ابتدا برای پرسپولیس قهرمانی آورد؟ به او فرصت دادند و در نهایت با پرسپولیس قهرمان شد. الان فوتبال ایران 4 قطبی شده و کسب عنوان قهرمانی سخت است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)